poniedziałek, 19 lutego 2018

Makeup & Pictures

Hej! Kochani przepraszam Was za dość długą przerwę w dodawaniu postów, ale wiecie studenckie życie związane z dużą ilością nauki. Tym razem przychodzę do Was z czymś z zupełnie innej beczki. Ostatnio miałam okazję brać udział w  projekcie, którego celem było promowanie pracy pewnej wizażystki i fotografa w moim mieście. Poszukiwali modelki, więc się zgłosiłam i mnie wybrano. Kocham makijaż, uwielbiam sama go wykonywać, ale również interesuje się foto- modelingiem. Uznałam, że to będzie idealna szansa na to, żeby sprawdzić się w nowej roli.  Długo zastanawiałam się czy dodać tego posta, bo dotychczas znajdowały się tu tylko recenzje kosmetyków, ale finalnie uznałam, że ten temat jest ściśle związany z makijażem. Z tego powodu postanowiłam podzielić się z Wami efektami mojej współpracy, dlatego uchylam Wam rąbka mojego wizerunku:






Jak Waszym zdaniem poradziłam sobie w takiej odsłonie? I czy chcecie widzieć na blogu również tego typu posty z moim wizerunkiem i ogólnie z przeplataną tematyką, czy jednak skupić się na recenzjach kosmetyków? Piszcie w komentarzach <3

10 komentarzy:

  1. Super, że Cię wybrali :)
    Jak dla mnie idealnie pasujesz do takiej roli :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, że wybrano właśnie Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie, ale proszę nie spamuj na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam bardzo serdecznie w ten zimowy i mroźny dzień fantastycznie że się zgłosiła się że postanowiłaś spróbować i super że się udało zawsze to nowa przygoda i nowe doświadczenie wyglądasz fantastycznie w tym makijażu pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)Bardzo ładnie wyglądasz.
    Milutko tu u Ciebie :)
    Obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wszystko wyszło gratuluję 😙

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Wyszło cudownie i uważam, że powinnaś dodawać również posty z Twoim wizerunkiem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten makijaż. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż!
    Również uważam, że więcej tego typu postów byłoby świetnym pomysłem. :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń