wtorek, 23 stycznia 2018

Introduction :)

Hej! Nazywam się Magdalena, mam 19 lat i mieszkam w Wielkiej Brytanii, dokładniej w Coventry.  Moją pasją jest makijaż i testowanie kosmetyków! Postanowiłam, iż moją pasję przeleję na inną formę, jaką jest pisanie bloga. Pomysł ten powstał spontanicznie, pod wpływem chwili. Z racji tego, że mieszkam w UK postaram się recenzować również kosmetyki, które są tu dostępne, a trudno o nie w Polsce. Znajdą się tu notki z różnych dziedzin: 'kolorówka', czyli palety, bronzery, róże, pomadki itd, pielęgnacja: kremy, płyny micelarne, akcesoria do makijazu: pędzle, gąbeczki, na pewno znajdzie się tutaj również wiele produktów do włosów, szampony i odżywki, maski. Uwielbiam testować produkty  i praktycznie za każdym razem, gdy 'zdenkuję' jakiś produkt, kupuję na jego miejsce nowy- całkiem inny.  Zamierzam publikować posty, z zupełnie szczerymi personalnymi opininiami. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje recenzje i każdy znajdzie tu coś dla siebie! :) Pamiętajcie jednak, że moja opinia na temat danego produktu będzie w 100% subiektywna, ponieważ to może się sprawdzić u mnie, dla kogoś będzie totalnym 'bublem' kosmetycznym i odwrotnie, coś co dla mnie będzie totalnym niewypałem, dla innych będzie ulubieńcem! :) Postaram się dla Was opisywać perełki kosmetyczne, jak i te, które u mnie nie dały żadnego efektu, lub pogorszyły np. stan mojej skóry, lub włosów, pamiętajcie, że każdy organizm reaguje na dane produkty inaczej. Zapraszam do zainspirowania się! :) 


3 komentarze:

  1. Też cechuję się działaniem pod wpływem chwili :D Kiedyś nie lubiłam się malować a teraz zrobiłam się kosmetykomaniaczką, przy czym pielęgnacja jest moją najbardziej ulubioną częścią, chętnie będę tutaj wpadać szukając nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu!! :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu!
    A ja mieszkam w Szkocji więc mamy podobne sklepy, typu boots albo superdrug. :)

    OdpowiedzUsuń